close


              

上個星期二開始,系僥倖的情況之下被派左去最令人惊餐死州議會
星期三又有僥倖來到尼個地方
星期四休息,有幸唔冼來
星期五愛將有做,本人又逃過一劫
休息兩日,星期一愛將有電訪工,
本人又做廖化,lan左過來
星期二,愛將休息,我尼個有電腦嘅廖化又出動
媽佬,有時候,要做廖化先有得來,仲系有電腦嘅廖化
都唔知系我失敗定系佢犀利
如果我系一個冇手提電腦嘅人,應該連廖化都冇我份做....
講真個句啊,傷心系有嘅啦
但系,我唔興打包文化,擦鞋文化,又冇錢買鞋油
系咁KA啦...認命啦....

以上系最后一日留影,多謝美琪做我模特兒...

arrow
arrow
    全站熱搜

    ahyian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()